Free cookie consent management tool by TermsFeed

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky Hotela Modena***

Prevádzkovateľ ProZeta s r.o.

ČL. I. POJMY, VYKONANIE OBJEDNÁVKY

I.1. Objednávateľ je právnická alebo fyzická osoba, ktorá vykoná objednávku.
I.2. Prevádzkovateľom je spoločnosť ProZeta, s.r.o., Padlých hrdinov 24, 821 06 Bratislava.
I.3. Objednávkou sa rozumie objednanie ubytovacích a iných súvisiacich služieb (strava, parkovanie, ....) v prevádzke Hotela Modena na adrese Vlčie hrdlo 1/A Bratislava.
I.4. Objednávku môže objednávateľ vykonať osobne, telefonicky, e-mailom.
I.5. Prevádzkovateľ po odsúhlasení objednávku bezodkladne rezervuje do hotelového rezervačného systému.
I.6. Po vykonaní objednávky a následným potvrdením objednávky zo strany prevádzkovateľa podľa ods. I. 3. dochádza medzi objednávateľom a prevádzkovateľom k uzatvoreniu zmluvného vzťahu, na ktorý sa vzťahujú tieto Obchodné podmienky.

ČL. II. CENOVÉ PLATOBNÉ PODMIENKY

II.1. Prevádzkovateľ zverejnil cenník služieb na svojej internetovej stránke a na recepcii hotela.
II.2. Objednávateľ vykonaním objednávky vydáva súhlas so zaplatením cien za objednané služby, ktoré sú zverejnené v cenníku.
II.3. Objednávateľ je povinný vykonať platbu za svoju objednávku v plnej výške vopred, pred poskytnutím služieb podľa objednávky, a to buď prevodom na účet prevádzkovateľa, kreditnou kartou alebo hotovostnou platbou na recepcii hotela. V prípade stornovania objednávky je prevádzkovateľ povinný započítať rezervačný poplatok so storno platbou a vrátiť časť platby za objednávku zníženú o výšku storno poplatku objednávateľovi prevodom na účet, kreditnou kartou alebo v hotovosti na recepcii hotela.
II.4. Prevádzkovateľovi vzniká právo požadovať od objednávateľa zaplatenie rezervačného poplatku na účely zabezpečenia služieb podľa objednávky. Toto právo vykoná prevádzkovateľ zaslaním rezervačného voucheru objednávateľovi (e-mailom), v ktorom vyčísli celkovú cenu objednávky, uvedie výšku požadovaného rezervačného poplatku, jeho splatnosť a prípadne storno podmienky objednávky. Tieto podmienky sa môžu líšiť od storno podmienok uvedených v čl. III. týchto Obchodných podmienok. Rezervačný poplatok nepodlieha zdaniteľnému plneniu v zmysle zákona o DPH a bude objednávateľovi po zaplatení odpočítaný z výslednej ceny objednávky.

.ČL. III. STORNO PODMIENKY A POPLATKY

III.1. Objednávateľ má právo svoju objednávku alebo jej časť stornovať, pričom storno objednávky môže vykonať e-mailom.
III.2. Za storno objednávky sa podľa týchto obchodných podmienok nepovažuje neoznámené neodobratie služieb od prevádzkovateľa objednávateľom podľa ním vykonanej objednávky.
III.3. Objednávateľ vykonaním objednávky vydáva svoj súhlas so storno podmienkami prevádzkovateľa.
III.4. Prevádzkovateľovi vzniká po stornovaní objednávky zo strany objednávateľa nárok na storno poplatky vo výške:

  • v období 1.1.-29.12. uskutočnenie storna objednávky viac ako 2 dni pred príchodom je bez poplatku,
  • v období 1.1.-29.12. uskutočnenie storna objednávky menej ako 2 dni pre dňom príchodu a rovnako tak v deň príchodu do hotela je výška storno poplatku 100 % ceny objednanej služby bez miestnej dane
  • v období 29.12.-1.1. uskutočnenie storna objednávky viac ako 30 dní pred príchodom je bez poplatku,
  • v období 29.12.-1.1. uskutočnenie storna objednávky menej ako 30 dní pre dňom príchodu (dňom začiatku objednanej služby) a rovnako tak v deň príchodu do hotela je výška storno poplatku 100 % ceny objednanej služby bez miestnej dane

 

III.5. Objednávateľ je po vykonaní storna svojej objednávky povinný storno poplatok, ktorého výška je určená podľa bodu 4 tohto článku, zaplatiť prevádzkovateľovi na účet číslo [SK72 0900 0000 0052 2815 3401] do troch pracovných dní odo dňa vykonania storna objednávky. Prevádzkovateľ má právo na pokutu z omeškania platby vo výške 0,5 % denne z nezaplatenej platby alebo časti platby.

III.6. Storno poplatok v prípade zrušenia objednávky alebo zrušenia časti objednávky nie je zdaniteľným plnením v zmysle zákona o DPH.

ČL. IV. UBYTOVANIE ÚČASTNÍKOV - SKUPINY (nad 30 osôb)

IV.1. Pokiaľ nie je s hotelom uzatvorená iná písomná dohoda, platia nasledovné podmienky pre rezerváciu ubytovania pre skupinu účastníkov:
ZÁLOHA A PLATBA:

  • 30-50% platby za poskytnuté služby do potvrdenia rezervácie (zvyčajne dátum opcie)
  • Počas trvania opcie je možné ju zrušiť bezplatne oboma zmluvnými stranami.
  • Objednávateľ je povinný zaplatiť zvyšok sumy za objednané služby na základe objednávky najneskôr pri príchode skupiny do hotela prevádzkovateľa.

IV.2. Prevádzkovateľovi vzniká po stornovaní objednávky zo strany objednávateľa nárok na storno poplatky vo výške:

  • uskutočnenie storna objednávky do zaplatenie zálohy za ubytovacie služby je bez poplatku,
  • uskutočnenie storna objednávky 30 až 8 dní pre dňom príchodu je výška storno poplatku 50% z ceny objednanej služby bez miestnej dane („ďalej len „MD“) miestna daň je (t.č. 3,00 € /osobu /noc),
  • uskutočnenie storna objednávky 7 až 0 dní pre dňom príchodu (dňom začiatku objednanej služby) je výška storno poplatku 100 % ceny objednanej služby bez MD.

IV.3. Storno podmienky platia pre ubytovanie skupiny účastníkov pri zrušení rezervácie alebo pri neobsadení dohovoreného počtu izieb. IV.3. Akékoľvek ustanovenia, ktoré nie sú upravené v čl. IV. sa primerane upravujú podľa čl. I , čl.II a čl. III.

ČL. V. PODUJATIA

V.1. Podujatiami sa rozumejú napríklad konferencie, meetingy, školenia, rodinné podujatia, pracovné stretnutia.
V.2. Objednávateľ podujatia musí prevádzkovateľovi oznámiť konečný počet  účastníkov najneskôr 7 pracovných dní pred termínom konania podujatia, aby mohol prevádzkovateľ zabezpečiť potrebnú prípravu podujatia.
V.3. Ceny a platba - pokiaľ nie je s hotelom uzatvorená iná písomná dohoda, platia nasledujúce podmienky pre rezerváciu podujatia:

  • Objednávateľ je povinný po objednaní služieb a následnom odsúhlasení objednávky prevádzkovateľom na základe zálohovej faktúry vystavenej prevádzkovateľom uhradiť 25% z celkovej ceny za objednané služby najneskôr 20 dní pred konaním podujatia,
  • Objednávateľ je povinný zaplatiť zvyšok sumy za objednané služby na základe objednávky najneskôr 1 deň pred oficiálnym začiatkom podujatia, ak nie je dohodnuté s objednávateľom v objednávke inak,
  • Objednávateľ je povinný zaplatiť zvyšok sumy za objednané služby na základe faktúry vystavenej prevádzkovateľom najneskôr 7 dní od dátumu vystavenia faktúry.


Prevádzkovateľovi vzniká po stornovaní objednávky zo strany objednávateľa nárok na storno poplatky viď čl.III

ČL. VI. OBČERSTVENIE

  • Všetky druhy občerstvenia, ktoré sú servírované formou bufetových stolov a nebudú skonzumované počas vyhradeného časového úseku, t.j. prestávky na kávu, obed alebo večeru, budú podľa hygienických predpisov a noriem HACCP – EÚ najneskôr do 2 hodín od začiatku servírovania odnesené personálom hotela.
  • Z dôvodu dodržiavania hygienických postupov a noriem hotel nedovoľuje nosiť a konzumovať v hoteli prinesené jedlá, ani vynášať jedlá na izby alebo z hotela, ktoré boli určené výhradne na konzumáciu v hoteli. Pokiaľ nebolo dohodnuté inak, platí prísny zákaz nosenia všetkých druhov jedál a nápojov (alkoholických aj nealkoholických) do hotela.

ČL. VII. WELLNESS

  • Vstup do wellness centra a využívanie sáun a vírivej vane sa neodporúča ľudom so srdcovo cievnymi ochoreniami alebo inými ochoreniami, ktoré by takáto činnosť mohla ich zdravotný stav zhoršiť. 
  • Vstup pre deti a mladistvých je povolený len v sprievode dospelej osoby, ktorá zodpovedá za ich bezpečnosť. 
  • Kúpanie sa vo vode nad 36 °C sa neodporúča deťom do 3 rokov a ľudom so srdcovo cievnym ochorením alebo iným ochorením, ktoré by mohlo takáto činnosť zhoršiť jeho zdravotný stav.